lauantai 1. lokakuuta 2011

Kodinsydän



Tein tuunaamalla ovisydämen.

Ostin risusydämen ja liimasin siihen kuumaliimalla mm. aitoja helmiä värjättyjä lehtiä, simpukoita ...

Lisäsin vielä pellavanauhasta tehdyn rusetin.



-mustikka-