Ostin vuosi sitten SPR:n Kontista pussillisen tilpehööriä. löysin pussillisen muovisia shakkinappuloita ja ajattelin tehdä niistä kaulakorun. Kontti on tuunaajan paratiisi.
Ensin piti lainata sähköporaa ja tehdä pienen pienet reiät.
Huh, Noi puukässä hommat eivät oikein suju...
Vielä pitäisi taikoa hepoista korviksia.
Sitten pujottelin pelinappulat mustien helmien sekaan koruvaijeriin.
Hauskat helmet, sopii hyvin intohimoiselle shakin pelaajalle.
VastaaPoistaIhana idea! :) Itse olen suunnitellut tekeväni nopista rannekorun, mutta vähän saapa nähdä linjalla olen vielä, koska nuo puukässä hommat ei multakaan oikeen suju.
VastaaPoistaKiitos kommenteistanne. Tiina: Toi nopparannekoru kuulostaa tosi kivalta.
VastaaPoista