perjantai 14. toukokuuta 2021

Pitsisukat 🧶🥢


Ihanaa, eilen valmistui pitsineulesukat.


Löysin kaappien kätköistä Nalle-lankaa, joka oli saanut aloevera käsittelyn.


Puikot kokoa 2,5.



Valmista tuli.


Tässä lähikuva pitsistä.

Aurinkoista perjantaita kaikille!



2 kommenttia:

Sinipellavainen kiittää kommentistasi jo etukäteen!