keskiviikko 28. syyskuuta 2011

Mansikoita ja mustikoita timoteissä






Huovutin mansikkatimotein ovikoristeeksi. Laitoin joukkoon muutaman mustikan, koska tummansininen on niin tyylikas väri ja oikeat mustikat niin ihania.



Mansikkatimotei on yli puolimetriä pitkä ja marjojen halkaisija n. 3 cm.









...tässä on aika kiva perspektiivi...
Ohjeita tähän löydät blogistamme täältä ja täältä.

Sinipellavainen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Sinipellavainen kiittää kommentistasi jo etukäteen!