lauantai 28. syyskuuta 2013

Sokerpalat ja -sakset


Näitä sokerpaloja ostin Tertin kartanon kaupasta. 


Kyllä ihmisiä on sitten ihmetyttänyt napit sokereiden seassa. Eivät vielä ole tienneet, että jotkut kässäihmiset käyttävät nappeja kahvissaan.

Hopeiset sokerisakset

niille, jotka käyttävät sokeria kahvissansa.


Kirppislöytö muutamalla eurolla.


Käytätkös sinä sokerpaloja kahvissas tai teessäs?