torstai 5. syyskuuta 2013

Pihlajanmarjat pellavalla



Pihlajanmarjat ovat ihanan värisiä, halusin ikuistaa ne pellavakankaalle.
Liina on todella suuri n. 3m x 4m.

Tähän kohtaan kirjoin kypsyneitä pihlajanmarjoja.

Ja tässä ne ovat vasta kypsymässä.

Kirjoin myös vihreitä pihlajan lehtiä.

Kirjomiseen käytin DMC:n muliini- ja silkkikirjontalankoja.




Pellavakangas tuoksuu ihanalle!

Tähän liinaan en halunnut reunapitseja, joten päärmäsin reunat ompelukoneella.



Liinan koon vuoksi kirjoin pihlajanmarjaterttuja ainoastaan sinne tänne noin ½ metrin välein.

Tämä liina valmistui parissa kuukaudessa, aikaa oli tehdä tätä vain iltaisin.