lauantai 7. huhtikuuta 2012

Valkoinen pääsiäinen

Tein FIMO-massasta valkoisia munia. 


Löysin kaupasta valkoisen "narsissin".

 Helmiketjuun pujottelin valkoisia höyheniä.

"Narsissin" kyljessä kyllä lukee ORCHIDACEAE-DENDROBIUM, mutta minusta se näyttää narsissilta.

Alemmat pääsiäismunat tein Degoupage-tekniikalla.Styroksmunat saivat uuden pinnan kakkupaperin pitsiosista ja kiiltokuvista.



Pitsimunien ohje löytyy blogissamme: Kultamunien ohje

Pitsimunat ovat kauniita valkoisinakin. 

Kultamunia sain viisi, mutta valkoisia vain neljä.

 Hauskaa Pääsiaistä Blogimme lukijoille!



-mustikka-

3 kommenttia:

Sinipellavainen kiittää kommentistasi jo etukäteen!