perjantai 25. huhtikuuta 2014

Väripilkkuja



Picnic-liinasta jääneet tilkut pääsivät tämän essun taskuiksi. 


Pohjakangas on harmaata puuvillaa.


Rusetin vuoret saivat väriä niskaansa ;)


Edellinen ompelemani essu lähti Kanadaan.



Käytätkö sinä essua?